Złóż reklamację
Najczęstsze pytania

Kiedy przesyłka zostanie nadana?

Realizacja standardowych zamówień trwa do 3 dni roboczych. Jak tylko skompletujemy Twoje zamówienie to przekazujemy je kurierowi.

Jeżeli mamy opóźnienia bądź brakuje na magazynie któregoś z produktów - poinformujemy Cię o tym.

Jakie jest numer nadania przesyłki?

Podczas przekazania przesyłki kurierowi dostaniesz potwierdzenie na email podany w zamówieniu. Jest tam 14-cyfrowy kod identyfikujący Twoją przesyłkę.

Możesz śledzić przesyłkę na naszej stronie, w prawym dolnym rogu wpisując jej numer w pole "Chcesz zlokalizować przesyłkę?"

Na jaki numer przelać wpłatę za zamówienie?

Jeżeli wybrałeś formę zapłaty "przelew bankowy" to w emailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz numery kont bankowych na które należy przelać opłatę za zamówienie.

Numery kont znajdują się również na naszej stronie w zakładce "Konta bankowe".

Wrzesień

1

drodzy klienci,   wraz z dniem 01.09.2017r zmienił się właściciel sklepu wyprzedazkosmetykow.pl  już dziś wprowadzamy zmiany na stronie aby wszystkie zakładki były czytelne a strona przejrzysta. staramy się również zaktualizować bazę produktów. cieszymy się, że jesteście i ro...
. . .
NAGRODY
Zaufane opinie 2010r.
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Tel. 533-353-993

Pon.-Pt w godz. 8:30 - 17:30

e-mail: sklep@wyprzedazkosmetykow.pl