Złóż reklamację
Regulamin

ZAMÓWIENIA:

 

  • Przesyłki wysyłamy po wpłacie na konto jak i za pobraniem;
  • Korzystamy z usług firmy kurierskiej SIODEMKA;
  • Koszt wysyłki wynosi dla poszczególnych firm:
  • Kurier SIÓDEMKA:

     - Wysyłka Kurierska po wpłacie na konto 20,00 pln (do 30kg)

     - Wysyłka Kurierska za pobraniem 25,00 pln (do 30kg)

  • Decydując się na zakup kilku towarów dokonaj jednej wpłaty za całe zamówienie wraz z wybraną formą wysyłki;
  • W przypadku zakupu kilku przedmiotów o różnych kosztach wysyłki, do ceny łącznej wszystkich przedmiotów należy doliczyć jednorazowo wyższy z podanych kosztów wysyłki;
  • Koszt wysyłki podany w sklepie jest zgodny z regulaminem sklepu i zawiera wszelkie koszty związane z transportem przedmiotu z siedziby Sprzedającego do miejsca wskazanego przez Kupującego; zawarte jest w nim w szczególności opłata pocztowa powiększona o podatek VAT oraz zaokrąglenie wyrażone w kwocie stałej dla każdej wysokości kwoty kosztu wysyłki.
  • Przy wyborze opcji wpłaty na konto oczekujemy na potwierdzenie jej dokonania;
  • Zamówienia realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00. O wysyłce informujemy SMSem i mailowo.
  • Czas realizacji zamówienia od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto wynosi 1-4dni.
  • W przypadku braków w zamówieniu, informujemy mailowo lub telefonicznie.
  • W przypadku braku towaru u producenta - zwracamy pieniądze na konto następnego dnia.
  • W przypadku produktów wyposażenia salonów kosmetycznych (fotele kosmetyczne , stoliki , krzesła , kombajny kosmetyczne, wapozony, mikrodermabrazję, peeling, galwan itp.) czas realizacji do 14 dni roboczych. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu terminu dostawy. Po dokonaniu zakupu zawsze prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu ustalenia szczegółów zamówienia i transportu . Ze względu na wagę i gabaryty sprzętu kosmetycznego koszty wysyłki dla w/w sprzętu naliczane są oddzielnie ( zawsze ustalamy indywidualny koszt dostawy ) w oparciu o cennik firmy kurierskiej Siódemka.
  • Jesteśmy legalnie działającą firmą - wystawiamy faktury VAT;
  • Kupując w naszym sklepie - akceptujesz powyższe zasady.
  • Zawsze po dokonaniu zakupów otrzymasz na swój e-mail informacje dotyczące zamówienia (nr zamówienia, kwotę do zapłaty, numer konta bankowego, zestawienie kupionych produktów, czas realizacji )

 

REKLAMACJE I ZWROTY:

 

ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

  • Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn. Towar musi być nowy, kompletny, nieotwierany, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Prawo to dotyczy jedynie konsumentów, czyli osób fizycznych.
  • Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

 

REKLAMACJE - NAPRAWY GWARANCYJNE :

  • Towar reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.
  • Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.
  • Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.
  • Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura, paragon ).
  • Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia, daty, numeru seryjnego - jest nieważna.
  • Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia.
  • Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący, natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.
  • W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny, numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia, w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt.
  • Urządzenie należy dostarczyć czyste i w oryginalnym opakowaniu.
  • Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

 

DANE FIRMY

HIKA Ireneusz Bielawski
Pukinin 44
96-200 Rawa Mazowiecka
835-146-70-58
 

Wpłaty dla Przelewów Krajowych
NR konta: 36 1020 3378 0000 1502 0283 4927
Bank: PKOBP 

Wpłaty dla Przelewów Zagranicznych ( Euro )
NR konta: PL 94 1020 3378 0000 1502 0283 4950
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
Bank: PKOBP

Grudzień

20

miło nam poinformować że uruchomiliśmy dla państwa płatności z jednym z najwkeiszych i najbardziej rozpoznawalnych operatorów szybkich przelewów. od dziś mogą państwo płacić za zakupy systemem przelewów payu.
NAGRODY
Zaufane opinie 2010r.
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Tel. 663 345 232

Pon.-Pt w godz. 8:00-18:00

e-mail: sklep@wyprzedazkosmetykow.pl