Złóż reklamację
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty:

 

ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

 

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
      271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 
      10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Towar musi być nowy, kompletny, nieotwierany, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Prawo to dotyczy 
      jedynie konsumentów, czyli osób fizycznych.

Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

 

      Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.

 

REKLAMACJE  - NAPRAWY GWARANCYJNE :

Towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.

Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.

Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.

Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ).

Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .

Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .

Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

Grudzień

20

miło nam poinformować że uruchomiliśmy dla państwa płatności z jednym z najwkeiszych i najbardziej rozpoznawalnych operatorów szybkich przelewów. od dziś mogą państwo płacić za zakupy systemem przelewów payu.
NAGRODY
Zaufane opinie 2010r.
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Tel. 663 345 232

Pon.-Pt w godz. 8:00-18:00

e-mail: sklep@wyprzedazkosmetykow.pl